SCHLATTER

عناوین

معرفی

کمپانی اشلاتر ارائه دهنده سیستم پیشرفته در صنعت مفتول، ساخت و ساز و صنعت…..برای بیش از 100سال است.
کمپانی اشلاتر یک پیشران (رهبر) جهانی در تولید کارخانه برای دستگاه های جوش مقاومتی و ماشین هابا کاربرد (کاربری) خاص می باشد.

اشلاتر به عنوان تنها کمپانی در دنیا سیستم هایی برای بافندگی بالا دستی و همچنین برای عملیات نهائی پارچه توسعه می دهیم با نام تجاری “جاگر” ماشین آلات تاب، بافندگی، تنظیم حرارت و تکمیل از ماشین های صنعتی استفاده می کنیم.
از ماشین های بافندگی برای ابعاد مختلف قوطی با روکش مناسب، فرم دهی ، خشک کن پارچه های فیلتر دار تا ماشین های بافنده که تمام کاربردهای پارچه فیلتر را در دستگاه کاغذی پیشرفته پوشش می‌دهند. محصولات همچنین شامل ماشین آلات تولید پارچه های سیمی، توری سیمی و الک و همچنین ماشین آلات .سیم چین می باشد

ماشین آلات جوش برای تولید مش تقویتی

ازسیستم های پایه گرفته تا سیستم های تقویت کننده اشلاتر کارخانه ای با کارایی بالا برای تولید انعطاف پذیر و اقتصادی مش برای  بتن مسلح طراحی شده اند. طیف گسترده ای از ماژول ها به ما اجازه می دهند تا سطح تولید به صورت خودکار را مطابق با خواست مشتری بالا ببریم.

دستگاه های جوش برای تولید حصار مشبک و سیمی صنعتی

تولید کارآمد صنعت و توری حصاری در همه اندازه ها،سیستم مش صنعتی اشلاتر برای تولید شبکه های دقیق ابعادی برای کاربرد های مختلف استفاده می شوند. توری های صنعتی می توانند برای تولید تجهیزات فروشگاهی، نمایشگاهی ، انبارها و همچنین سینی برای لوازم خانگی استفاده می شوند از نمونه های ساخته شده معمولی مش صنعتی هستند ( سبد خرید، نمایشگر، قفسه و سینی های یخچال و فریزر، اجاق گاز و ماششین ظرفشویی

دستگاه جوش لب به لب سیم اتصالات جوشی

قابل تکرار قوی با کیفیت بالا فرآیند نورد سرد سیم تقویتی و صنعتی نورد سرد، خطوط نورد سرد CRL برای تولید سیم فولادی نورد سرد صاف یا آجدار برای تقویت یا کاربردهای صنعتی طراحی شده اند.
نورد سیم صنعتی با فرآیند کشش که به شکل افقی یا عمودی در اقطار کوچک یا متوسط کشیده می شوند.
فرایند کشش یا چرخش مجدد سیم تقویت کننده انعطاف پذیر خط کشش جدید برای تولید سیم فولادی با مقاومت بالا، شکل پذیری بالا برای عناصر تقویت کننده بتن طراحی شده است.

تصاویر

Scroll to Top