ELEMATIC

عناوین

معرفی شرکت

یک شرکت فنلاندی است که در سال 1959 تاسیس شد و فناوری تولید، ماشین آلات، تجهیزات، نرم افزار و دانش فنی صنعت بتن پیش ساخته را در سراسر جهان تامین می کند. این یک تولید کننده ماشین آلات بتن پیش ساخته است. 90 درصد محصولات آن در سال 2019 صادر شده است و بیش از 4000 کارخانه تحویل داده است و یک ساختمان بتنی 40 طبقه در دبی با دیوارهای باربر و دال های هسته توخالی و در هند ساختمان های بتنی پیش ساخته 44 طبقه وجود دارد. الماتیک در حال حاضر در بیش از 90 کشور در پنج قاره فعال است
یک تامین کننده پیشرو یک مرحله ای برای فناوری بتن پیش ساخته. مشتریان ان ها در زمینه تولید کف پیش ساخته، دیوارها، قاب ها و فونداسیون، آکوتک، هسته توخالی، دال و غیره هستند.
دفتر مرکزی سازمان الماتیک در آکائا فنلاند واقع شده است، این شرکت دارای سه واحد تولید، یک واحد مونتاژ در آکائا و کارگاه های مهندسی در ریهی مکی فنلاند و الوار، هند است.
الماتیک همچنین به عنوان شرکت های تابعه:
• Elematic GmbH، در آلمان
• Elematic Inc، در ایالات متحده آمریکا
• Elematic india Pvt Ltd در هند
• Elematic یک دفتر فروش منطقه ای در فرانسه
• ماشین آلات کامپیوتری Elematic در شانگهای، چین.
علاوه بر این، این شرکت دارای یک مرکز خدمات مشتری در دبی، فنلاند و ایالات متحده آمریکا و همچنین نمایندگی ها و توزیع کنندگان در بیش از 20 کشور است.

محصولات

محصولات الماتیک طراحی، تولید و تامین کامل کارخانه های پیش ساخته، ماشین آلات، تجهیزات و نرم افزارهای مرتبط برای صنعت بتن پیش ساخته می باشد. محصولات بتنی پیش ساخته قابل تولید با تکنولوژی الماتیک شامل دال های توخالی، نما و دیوارهای پارتیشن است.
تیرها و ستون‌ها، عناصر دیوار آکوتک، شمع‌ها و دال‌های TT.

فناوری و تجهیزات

فناوری یا ماشین آلات اصلی فروخته شده توسط الماتیک شامل اکسترودرها، لغزنده سازها، خطوط گردش خون، قالب های باتری، میزهای کج، کارخانه های بچینگ و اختلاط، و سیستم های حمل و نقل کوکریت است. علاوه بر این، سبد محصولات الماتیک شامل تجهیزات پشتیبانی برای بتن پیش ساخته است
تولید، و همچنین سیستم کنترل تولید کنترل کارخانه و سیستم روش بستن کرکره.

برای مشاهده جزئیات اطلاعات و فناوری ماشین آلات به سایت اصلی مراجعه کنید

تصاویر

Scroll to Top