تجهیزات و دستگاه ها

عناوین

جوش اتوماتیک زوبلین

دراین کارخانه ،شبکه های فولادی میلگرد مورد مصرف در لوله های بتنی ،توسط دستگاهی پیشرفته و تمام اتوماتیک مجهز به :
سیستم P.L.Cبه نام (ZUBLIN)ساخته می شود.این دستگاه با استفاده از تکنیک جوش القایی ،میلگردهارا به هم جوش و متصل می نماید .
که از مزایای آن می توان سرعت و دقت مناسب تولید شبکه های اسپیرال و همچنین عدم تخلل در جوش و عدم سوختگی ناشی از برخورد نوک الکترود اشاره نمود.

سالن کیورینگ

ین کارخانه پیشرفته ترین و مناسب ترین سیستم های عمل آوری لوله های بتنی درکشور بوده و از روش بخار و آب پاشی به صورت ابر مصنوعی درجهت به دست آوردن گیرایش اولیه و مقاومت نهایی استفاده می نماید ، لوله های بتنی تولیدی بعد از 4ساعت بخاردهی به مدت 7 روز در داخل سالن کیورینگ و درمیان ذرات آب که توسط شیرهای مخصوص به حالت مه و ابر در می آیند،درمحیطی کاملا مرطوب نگهداری می شوند

دستگاه کشش و زنگ زدائی اتوماتیک میلگرد

این دستگاه میلگردهای  به قطر5/6و8و10 را پس از عبور از دوزه های مخصوص  و زنگ زدائی و کشش آن روی قرقره های مخصوص پیچیده وقرقره  ها را جهت استفاده در دستگاه جوش  اتوماتیک زوبلین تحویل می دهند . این دستگاه حدود نیم میلیمتر از زنگ های روی میلگرد را گرفته و به صورت صیقلی وصاف در می آورد و درنتیجه مقاومت میلگرد را نیز با انجام کشش افزایش میدهد .

دستگاه برش(قیچی میلگرد بر برقی)

این دستگاه تاتعداد 5 میلگرد را بطور اتوماتیک با فشاردادن پدال پا در سایزهای مختلف بریده وجهت استفاده در آماده سازی شبکه های دستی دال سر،کف، حوضچه ،دیوارونیوجرسی اطاقک سرچاه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

دستگاه خم کن

این دستگاه تا تعداد 5شاخه میلگرد را همزمان با فشاردادن پدال بطور اتوماتیک به شکلهای مختلف در می آورد که در شبکه زنی دال سر،کف،دیوار،نیوجرسی ،حوضچه و اطاقک سرچاه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

لیفتراک

در کارخانجات لوله سازی تهران تعداد دو دستگاه لیفتراک 12و16تن  Hidden با بغل گیر و شاخک  و یک دستگاه لیفتراک 10تن Hester وجوددارد که براحتی لوله ها و قطعات بتنی را بابغل گیر یا شاخک جابجا و  در روی تریلی سوار میکند ..

دستگاه جوش

جهت تولید شبکه های دستی  تعداد 10 دستگاه جوش میلگرد در اختیار این شرکت میباشد که کلیه شبکه های دستی ازجمله دال سر ،کف 30.60.80 سانتی و سایر شبکه های دستی
 توسط دستگاههای مذکور طبق نقشه داده شده برای شبکه جوش داده می شود .

Scroll to Top